3mni

Roots & Wings

Adios España

Kategori: Gran Canaria, Resor, Sverige, USA

 
 
Efter 4 år på Gran Canaria lämnar jag ön. Äntligen, det är verkligen dags! Ångrar inte för en sekund den tiden jag varit här. Har träffat många härliga människor som jag aldrig kommer glömma, och många idioter som lärt mig vara tålmodig ;)
Ju fler olika länder jag får bo och jobba i, ju mer lär man sig. Absolut värt det! Och hade det inte varit för att jag rest och flyttat omkring så mycket hade jag inte varit samma person som jag är idag.
 
Sista dagen på jobbet igår. Nu har jag en vecka semester här. En vecka att gå på stranden, sola och ta det lugnt. Vilket jag inte gjort på hela vintern. Är blekare än jag någonsin varit, trots att jag bor på en ö med sol och värme praktiskt taget varje dag. Ska också packa ihop lägenheten, dem sensate 4 åren i lådor. Skicka, ge bort och slänga.
 
Den 8e Maj åker jag till Sverige. Ska vara där tills den 31a Maj. Umgås med familj och vänner, lämna av katt och lite packning lite annat att ordna med.
För den 31a Flyttar vi till USA. Jag flyger till Los Angeles där E möter upp mig. Han kommer vara i landet redan eftersom han har fått jobb där, Vi stannar i LA 2-3 dagar eftersom det är min första gång i landet, och jag vill turista lite. Sedan flyger vi till Dallas där det är planerat att vi ska bo första tiden.
Nytt kapitel , nytt land :D
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: