3mni

Roots & Wings

Canarias

Kategori:


Tillbaka på ön!
Sedan Oktober faktiskt. Vi var tvungna att lämna USA p.g.a. våra turist visum. Man får bara vistas i landet 3 mån i taget. Så valet mellan Sverige och GC blev till slut detta.
Var i Sverige i några veckor efter USA tillsammans med familjen. Gjorde också en laser operation på Memira när jag var i Sverige vilket gjorde att jag var tvungen att vara kvar ett tag för att kunna gå på återbesök m.m. Det var dessutom väldigt kul att få spendera mkt tid med familjen en längre period, annat än dem annars fåtal veckor jag ser dem varje år.
Nu är jag tillbaka på mitt gamla jobb samtidigt som jag läser lite kurser på distans. Så en plan för framtiden finns det iaf. Och kanske blir det så att vi måste resa till USA igen, men inte för att bo och inte för lika långa perioder. Det blir p.g.a Elkins jobb isf

Hus och hundvakt några dagar hos Farmor & Farfar

Svensk sommar





Hemmagjord Jordgubb/Lime saft

Diggiloo





Regnigt på Malmöfestivalen
Truls <3
Söta stalkers


Plocka bär med en Colombian ;p

Ullared!
Fondue
Ales stenar, Kåseberga






Söderslätts countryfestival



Utställning i Eslöv




Molly 2 år
Puss
Kommentera inlägget här: